söndag 30 november 2008

Fototriss - Trappor

Min ambition är att varje vecka ge mig ut och fota veckans Fototrissbilder i stället för att leta bland mina gamla bilder. Idag när jag var på resande fot visste jag inte hur jag skulle lösa det hela. Tankarna for runt kring vilka bilder jag kan tänkas ha hemma i datorn. Det får bli till att leta fram några spännande bilder även om jag inte direkt kunde komma på några härliga trappbilder.

När jag väl satte mig på Gotlandsbåten vid lunchtid för att åka över till Visby så kom jag på att jag kan ju fota ombord. Så fick det bli. Jag tycker det blev rätt bra.

Varsågod, tre bilder från trappor ombord M/S Gotland. :-)
Är du nyfiken på fler trappor eller på Fototriss kolla då här.

10 kommentarer:

Agneta sa...

Typiska båttrappor eller heter det lejdare då? Fina bilder i vilket fall som helst.

Pia sa...

Härliga båtbilder!! De första idag, tror jag!! må gott!

lilalili sa...

åååhhh...jag riktigt känner doften från färjan...härligt!
Kramis

http://lilalili.blogg.se

Anonym sa...

Ah, båttrappor är ju ett bra tema!
Gillar den sista bäst!

/Caroline

Kerstin sa...

Det var ju smart tänkt! :) Den sista blir min favorit.

Synnøve. sa...

Nu fick jag lust att ge mig ut på sjön.
Fin triss hos dig.
Ha det gott.
Synne.

maria_6909 sa...

Min favorit blir den sista bilden! Hoppas att du fick en bra överfart till Gotland! =) /maria_6909

http://marianova.com/users/maria_6909/photoalbum/
fototriss-tema-trappor-0

MMS sa...

Fina bilder från båten! Gillar bild nummer två bäst!

jeanette//photogalen sa...

kul bilder. gillar ettan bäst.

Jah Hollis sa...

De väcker härliga minnen av ungdomens resor mellan Oskarshamn och Visby. Jag får lust att ta båten till Gotland igen. :-)